Avem răspunsuri la întrebările tale!

Pentru experiența acumulată din ani de lucru cu zeci de clienți, pentru rapiditatea soluționării problemelor datorită unei întregi echipe aflată la dispoziția ta, pentru creativitate, obiectivitate și siguranța de a primi rezultatele dorite în baza unui contract.

Dacă ești la început de drum îți recomandăm să încerci ambele canale în paralel. Dacă domeniul tău de activitate este foarte nișat sau tehnic, Facebook-ul nu este canalul potrivit și trebuie să te axezi pe Google Adwords. În situația opusă, dacă vinzi produse precum fashion, trebuie să te axezi pe Facebook Ads.

Cel mai rapid răspuns ar fi: cât mai multe detalii! Dar să fim mai specifici, cele mai importante aspecte de care avem nevoie sunt: Prezentarea pe scurt a companiei și ideii de afacere • Obiectivele pe care ți le-ai propus în urma unei colaborări cu o agenție de marketing • Bugetul disponibil pentru o promovare omnichannel • Orice alte idei sau detalii în plus pentru a înțelege mai bine cum te putem ajuta.

Este foarte simplu! În primul rând trebuie avut în vedere care au fost obiectivele propuse la început de colaborare. Apoi, în funcție de serviciile plătite în baza contractului, se vor stabili care sunt indicatorii de performanță (KPI) pe care îi vom măsură și evalua o dată la început de colaborare apoi la finalul acesteia.

Suntem interactivi - comunicăm deschis și căutăm antreprenori care vor să își transforme visul în realitate sau să își îmbunătățească businuss-ul actual. Avem peste 10 ani de experiență în marketing-ul digital, facem totul din pasiune iar rezultatele ne ghidează pașii în demersul nostru către succesul tău. Înțelegem cât de importantă este investiția pe care o faci în dezvoltarea și creșterea business-ului, așa că ne asigurăm ca bugetul investit să aducă un ROI pozitiv.

Deoarece nu există două business-uri identice iar campaniile de promovare online trebuie adaptate în funcție de contextul fiecărei afaceri, la fel și bugetele sunt în funcție de obiectivele propuse. O estimare poate fi făcută doar în urma unei cereri de ofertă!

Comerțul online românesc a atins pragul de 6,3 miliarde EUR la finalul anului 2022, potrivit unui raport care mai arată că este o creștere ușoară față de 2021, când valoarea înregistrată a fost de 6,2 miliarde de euro. Deși bilanțul este similar cu cel din 2021, numărul de tranzacții online a crescut, la fel și numărul cumpărătorilor – ceea ce arată diversificarea tipurilor de produse achiziționate online de către români și descoperirea avantajelor oferite de comerțul electronic: economie de timp și bani, potrivit raportului GPeC E-Commerce România 2022.

În urma auditului gratuit, vom discuta, analiza și stabili de comun acord ce servicii se potrivesc pentru business-ul tău iar condițiile, clauzele și termenele de respectat vor fi transpuse într-un contract care va fi obligatoriu de respectat pentru ambele părți.
Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai? Întreabă-ne!

image
image
image
image
image
image
image